Data e postimit: 2014-08-18 22:34:56
Lexime: 3901
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Mos i fshijë duart për murriz !

Vepra te ngjashme
Autori: Baki Imria · Lloji: Poezi personale · Tema: Ketu flitet per nje vajzë e cilla e kishte bjere nje fustan te ri.
Ishte një vajzë, E bukur si selvi, Nuk kishte fustan, Për të shkuar ne Prishtinë. Vazja I tha: Mama nuk kam fustan, I kam te vogla, Duhesh të blesh si sahat. E bleti e ëma e saj, Vajza u gëzua, Veshi per ne shkolle, Që të shkoj. ...
Autori: eridjola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fati ne duart e mia
sja kam fare idene se ku mund te jete. ai mund te jete ne duart e mia po dhe nuk mund te jete.ai mund te jte si nje loder qe mund te besh cfare te duash ,ta thyesh e t shkatrrosh ose ta ruash ate pergjithmone po ashtu edhe fati.ajo qe kemi ne dore eshte t...
Autori: adi · Lloji: Thenie · Tema: njerzit mosmirniohes
Njerzit qe kafshoine duart e atyre qe i ushqein zakonisht lepine kepucet e atyre qe i godasin...33
Autori: Erjola · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena
Mami im e dashur Sa shume lodhesh per mua Kujdesesh pa fund Me duart e tua Jam shume me fat Qe te kam ty prane Dashuri do te te fal Gjitmon,ne cdo rast Gjithe bota je per mua Un te adhuroj Je me trimeresha Nga te gjithe heronjte!
Autori: Enkelejda Dulla · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena
Ti je yll, ti je drite je ajo qe puth cdo dite. Je vullkan e je si det , une do te dua perjete . Syte e tu me japin shprese, ti m jep vec gezim , je ilaci i shpirtit tim. Nena ime , o jeta ime te kam dashur e fort te dua me perkedhel me d...
Autori: Elmira Alushaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Nëna
Në venat e mia rrjedh gjaku yt Në sytë e mi është shikimi yt Buzëqeshjen tënde ty ta kam marr Duart e vogla me të tuat ngjajnë Mendjen e kthjellët ma dhurove ti, Sjelljen respektin e krenarin Të dua shumë moj nëna ime Me ty un ka...
Autori: Mateo Kujtim Memolla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
I dua syte e tu te me shikojne vetem mua, i dua veshet e tua te me degjojne vetem mua, I dua buzet e tua te me puthin vetem mua , i dua duart e tua te me prekin vetem mua, E dua trupin tend te bjere vetem mbi mua por mbi te gjitha vetem ty ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Pleqëria Iku rinia Erdh pleqëria U zbardhën flokët U rrudh fytyra U shfaq lodhja dhe harresa ...
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Cameria
O nene,o plage,o shkemb,o gjak, gjak i pashtershem,o lot te pandalur, si e lame te na shkoje vatani, si e lame te na shkoje Shqiperia. Disa njerez thone se vatani eshte veq vendi ku shkon por jo gabim e kane vatan eshte edhe vendi ku punon,ku ...
Autori: xhensila kurani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: cezari i plutarkut dhe i shekspirit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dhe oktaviani derrmojn ushtrin e ture ne betejen e filipir .bruti dhe kasi vrasin veten njeri pas tjetrit qe te mos bien ne duart e armiqeve
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
A je njeri me duar te pastra - E pyet gjykatësi një të pandehur :A je njeri me duar te pastra - I pandehuri : Po si jo gjykatës 10 herë në ditë i laj duart ....
Autori: Anais · Lloji: Poezi dramatike · Tema: dhuna
Zoti duart na krijoi, Kembet na dhuroi Ato nuk u falen per te dhunuar, Por ndihmen e dashurine per te na treguar. Dhimbja e te dhunuarit nfihet ne shpirt, E jo ne duar kur dikujt i qellon pa limit. Dhuna eshte mekat, Nje nder mekatet qe zoti s'ti f...
Autori: Anila · Lloji: Thirrje · Tema: Me tu japim globin femijeve globin
Le tu japim globin femijeve te pakten per nje dit Tua japim te lozin si me nje top me ngjyra Te lozin te kendojne atje lart mes yjesh Le tu japim globin femijeve te pakten nje dit qe globi te dij qesht shoqeria Femijeve do ta marrin globin nga duar...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com